Hyvä ystävä antoi pikakurssin mainostuksessa.
"Kaikki mainos on hyväksi, jopa huono"
Tuumasta toimeen ja testasimme.
Kehiin vain aivan hulluja väitteitä ja hups! Johan nousi kävijämäärä saitissa.
Onko ihminen niin heikko, että on pakko väittää väitteensä olevan oikea vai onko se jonkun halu päteä.
Ovelat mainostajat osaavat käyttää tuota hyväkseen, siis tiedon ei tarvitse olla oikeaa kunhan se vetää puoleensa.
Joten jos väitämme että karjalanpaisti on tehty aina väärin, mikä meteli siitä nouseekaan...
Mutta silti se generoi kävijämäärää.
Joten hyviä väittelyitä, kaikki ei aina ole sitä miltä se näyttää
Inuska
HerkkuPajasta
20061105
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti